HTML Map

niedziela, 24 listopada 2013

Real Techniques Sponge - magiczna gąbeczka



Jak zawsze witam wszystkich serdecznie!


Postanowiłam zrobić dla was post na temat nowej gąbeczki Real Techniques którą dostałam od Martyny z Uk. Oczywiście bardzo dziękuje jej za prezent i jestem jej wdzięczna za umożliwienie mi przetestowania tej nowości. Miracle Complexion Sponge jest to prawdopodobnie, odpowiednik Beauty Blendera. Jak jest naprawdę nie potrafię powiedzieć, ponieważ nie posiadam gąbeczki Beauty Blender ze względu na jej zbyt wysoką cenę. Większość podkładów nakładam palcami lub pędzlem a wymienione wyżej gąbeczki nigdy nie wzbudzały u mnie zbyt dużego zainteresowania. Cena gąbeczki Real Techniques to ok 6 funtów w Bootsie. Przeliczając na złotówki to koszt ok 30 złotych - dużo taniej niż Beauty Blender. 











Moje odczucia po 14 dniowym użyciu Real Techniques

Trójwymiarowy kształt gąbki sprawia że idealnie dopasowuje się do twarzy i można nią nakładać nie tylko podkład ale i róż, korektor, rozświetlacz itp. Szpiczasta końcówka umożliwia dotarcie do mało dostępnych miejsc na twarzy takich jak okolice oczu i nosa. Podkład bardzo ładnie stapia się z cerą i nie pozostawia smug. Przed użyciem spryskuję gąbeczkę wodą termalną  co powoduje mniejsze wpijanie podkładu. Utrzymanie gąbki w czystości wymaga codziennej dezynfekcji i należy to robić rozsądnie nie używając preparatów z alkoholem które negatywnie mogą wpłynąć na strukturę gąbki. Polecam płyn BlenderCleanser który jest na bazie soi i idealnie nadaję się do czyszczenia wszelkiego rodzaju gąbek kosmetycznych. Cena takiego produktu to 39,99 zł i można go zakupić na stronie ekobieca. Jedyną wadę jaką zauważyłam to lekkie odkształcanie się gąbeczki. 



Cena gąbeczki: od 30 zł do 40 zł
Gdzie kupić Real Techniques: Boots Uk, Allegro, Superdrug Uk, ebay;
Gdzie kupić płyn do czyszczenia gąbeczki: www.ekobieca.pl;


Moja ocena: 9/10





Z podziękowaniami dla Martyny i Kamila!!!


16 komentarzy:

  1. fajna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/pachnaca-kraina.html
    ps. poklikasz u mnie w banery? dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę droga ta gąbka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania nie jest ale zawsze to mniej niż za Beauty Blender. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardziej mnie kuszą jednak pędzle Real Techniques niż ta gąbeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ochotę na te pędzle. Gąbeczka + pędzle + paluszki to idealne połączenie. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. A ja mam za sobą gąbeczki standardowe , pędzle , ale niczym tak dobrze nie nałożę podkładu jak paluchami 1! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gąbeczek jeszcze nie próbowałam,a ostatnio myślę , że warto byłoby wypróbować do nakładania podkładu :) Zapraszam serdecznie na mój konkurs na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej ! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award ;) Zapraszam do zabawy i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo już słyszałam o tej gąbeczce ale jednak chyba się nie skuszę na nią :) Mam ochotę na pędzle Hakuro :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. gdybym uzywala podkladu napewno bym takiej sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mam na nią ochoty bo raczej nie wiedziałabym jak się nią operuje wole pędzelki hakuro

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda fajnie ;)
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy faktycznie jest podobna do BeautyBlendera :) Mam BB i jestem z niego bardzo zadowolona ale cena jednak wszystkich odstrasza gdyby ta gąbeczka z RT okazała się taka sama to była by to niezła konkurencja dla BB :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzą mi się pędzle z tej firmy , ale na gąbeczkę też bym się chętnie skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń