HTML Map

środa, 12 lutego 2014

Original Source Mango & Macadamia

Przy wyborze żelu do mycia ciała, jednym z czynników decydujących o jego zakupie jest jego zapach. Musi on nie tylko doskonale oczyszczać skórę, ale także przepełniać zapachem łazienkę, podczas brania kąpieli lub prysznica. Długo nosiłam się z zamiarem wypróbowania żelu Original Source ale wreszcie przyszedł i czas na niego. Wszystkie moje dotychczas używane żele, zostały opróżnione do dna a półeczkę w łazience zajął OS o zapachu Mango & Macadamia. 





















Producent o produkcieŻel pod prysznic tak apetyczny, że aż chce się go wypić. Mocno soczyste mango i makadamia to zgrany duet, który zna się na odżywianiu skóry. Przekonaj się o tym właśnie na własnej skórze i zdecyduj czy go zatrzymasz czy nie; 


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, PEG/PPG-120/10 Triethylopropane Trioleate, Laureth-2, Mangifera Indica, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Lactic Acid, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Ethylhextl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, CI 19140, CI 15985;

Cena: ok 8 zł / 250 ml;


Moje odczucia: Produkt umieszczony jest w bardzo praktycznym i podręcznym opakowaniu. Przód opakowania gładki, tył zaś chropowaty dzięki czemu nie wypadnie nam z rąk podczas kąpieli lub prysznica. Aplikator ze specjalną silikonową osłonką, uniemożliwiający samoistne wydobycie się żelu z otwartej tubki. Konsystencja żelu bardzo gęsta i kremowa. Barwa lekko żółtawa. Zapach zniewalający i obłędnyCzuć w nim wyraźnie owoce Mango i cytrusy. W miarę dobrze się pieni, chociaż przy takiej gęstość liczyłam na coś więcej. Oczyszcza bardzo dobrze skórę jednocześnie nie wyszusza jej. Po umyciu ciała żelem, zapach utrzymuje się na nim przez jakiś czas. Dodatkowym plusem OS jest to, że nie był testowany na zwierzętach i jest produktem certyfikowanym przez Vegan Society. Żel OS jest łatwo dostępny a cena dopasowana do jego jakości. Podstawowym atutem tego produktu jest jego ciepły, intensywny zapach, który podczas kąpieli wypełnia całą łazienkę, relaksuje mnie a przede wszystkim nadaje słodki zapachu mojej skórze. Jestem nim zachwycona i oczarowana. Planuje testowanie kolejnych zapachów z Original Source. 

Moja ocena 9/10

12 komentarzy:

  1. Lubię żele o gęstej konsystencji więc ten pewnie przypadł by mi do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki o zapachu miętowo-czekoladowym, ale jeszcze go nie używałam. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go wypróbować !!! Uwielbiam połączenie mięta - czekolada!

      Usuń
  3. własnie kończe ten żel i jestem z niego bardzo, bardzo zadowolona:) ale jestem też fanką malinki, pachnie przecudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Original Source w każdym wydaniu zapachowym, także i ten bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam OS w tej wersji zapachowej ale do kąpieli i też byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam i płyn do kąpieli to już musi być rozpusta ;-)

      Usuń
  6. Potwierdzę opinię o tym balsamie jest mega,mega pachnący i przewspaniały polecam ,polecam i jeszcze raz polecam........

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować koniecznie, uwielbiam pięknie
    pachnące żele :)
    juliettexoxo.blogspot.com ♡
    + u mnie nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji jeszcze nie miałam teraz mam masło shea i miód oraz żurawina i miód z drobinkami zapachy boskie wprost ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego żelu z tej firmy.. Jakoś cena do mnie nie przemawia, chociaż pachną bardzo ładnie. Wolę tańsze kosmetyki, bo moje ciało nie jest wymagające.

    OdpowiedzUsuń