piątek, 18 października 2013

Październikowy Shiny Box


  
Witajcie kochani !!!

Przed paroma godzinami kurier dostarczył mi moje pierwsze pudełko Shiny Box. Długo zastanawiałem się czy je zamówić ale w końcu zdecydowałam się i jestem mile zaskoczona. Całe pudełko jest w kolorze czarno - różowym. 




 Bardzo podoba mi się ta kompozycja kolorów październikowego pudełka. Samo opakowanie jest bardzo estetyczne a zawartość pudełka bardzo ładnie zapakowana.






Z wielką radością otworzyłam pudełko i znalazłam w nim sześć produktów plus prezent. Trzy z nich to produkty pełnowartościowe. Ich łączny koszt to 57,90 zł. Za pudełko zapłaciłam 49 zł czyli i tak mniej niż miała bym zapłacić za produkty o pełnej wartości a w dodatku dostałam jeszcze 4 gratisy, 10 % rabatu na kolejne pudełko i zakupy w sklepie www.mineralnie.pl .





GOLDWELL - BALSAM NA WŁOSY 60-SEKUNDOWY
Pierwszy produkt jaki wpadł mi w ręce i chyba najbardziej zwrócił moją uwagę to produkt do włosów z firmy Goldwell. Według ulotki jest to balsam na włosy 60 sekundowy. Odbudowuje nawet poważnie uszkodzone struktury włosów głęboko od wewnątrz. Zapewnia imponującą elastyczność i połysk. Ja dostałam go w wersji 50 ml a wersja pełnowymiarowa to 200 ml za cenę 64 zł.  







FUL OF FASHION BRANSOLETKA
Kolejnym produktem od Shiny są dwie koronkowe bransoletkiJedna w kolorze czerwonym a druga w żółtym. Jak mówi ulotka to bransoletki które podbiły szturmem świat. Są niezbędnym elementem modnej stylizacji. Szczerze to jakoś nie przypadły mi do gustu i chyba podaruje je najbliższym w prezencie. Cena za 2 szt. to 30 zł






SACHE VITE TOP COAT
Kolejna rzecz w pudelku która mnie ucieszyła to bezbarwna odżywka do paznokci o specjalnie opracowanej formule, która przenika przez wszystkie warstwy manikiuru i błyskawicznie je wysusza, tworząc wytrzymałą warstwę ochronną o wysokim połysku. Cena za produkt pełnowymiarowy czyli 14 ml to 34 zł. Ja otrzymałam ją w buteleczce o pojemności 3,8 ml.








ORGANIQUE HOT&SPICY PŁYN DO KĄPIELI
Aromatyczny płyn do kąpieli o zapachu soczystych pomarańczy, odrobiny ostrego chili i przypraw. Intensywnie nawilża i odżywia ciało. Sprawia, że kąpiel staje się wyjątkowym doznaniem. Płyn naprawdę o nieziemskim zapachu. Ja wyczułam w nim cytrusy, chili i cynamon. Zapach można zaliczyć do woni korzennych. Jest to produkt pełnowartościowy i średnia cena rynkowa tego produktu to  21,90 zł za 125 ml.







THE BODY SHOP MASKA DO TWARZY Z WITAMINĄ E
Maska przeznaczona jest do każdego rodzaju cery. Jej skład to witamina E, wyciąg z pszenicy i olej sojowy. Świetnie nawilża i wygładza, ujędrnia skórę. Chroni przed szkodliwym wpływem środowiska. Jest to produkt pełnowymiarowy i kosztuje 10 zł a jego objętość to 6 ml. Z pewnością przetestuje na swojej skórze i jeśli mnie zachwyci to obiecuje recenzje na ten temat.







SYIS PŁATKI POD OCZY
Płatki z efektem botoxu likwidujace zmarszczki mimiczne. Zawiera rumianek, kwas mlekowy, glikolowy i witaminę C. Rozjaśnia cieni pod oczami. Cena za 1 opakowanie to 26 zł







Prezent
Saszetka Szamponu do włosów z serii Elastabion T od marki Floslek. 









Podsumowując:


Ocena pudełka październikowego 6/10 


W pódełku znajdowały się następujące produkty: 


  • GOLDWELL - BALSAM NA WŁOSY 60-SEKUNDOWY
  • FUL OF FASHION BRANSOLETKA
  • SACHE VITE TOP COAT
  • ORGANIQUE HOT&SPICY PŁYN DO KĄPIELI (produkt pełnowartościowy)
  • THE BODY SHOP MASKA DO TWARZY Z WITAMINĄ E (produkt pełnowartościowy)
  • SYIS PŁATKI POD OCZY (produkt pełnowartościowy)
  • Prezent   Saszetka Szamponu do włosów

Zachęcam wszystkich zainteresowanych do zakupu lub subskrypcji pudełek Shiny Box. Wartość pudełka zawsze przewyższa jego cenę. Na dole podaję link polecający i pozdrawiam was serdecznie.


http://shinybox.pl/?ref=fdbfaf0

Kliknij aby zamówić subskrypcje Shiny Box 














5 komentarzy:

  1. Ja to nie mogę nigdy nazbierać tych gwiazdek ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Madziu. Trochę cierpliwości i na pewno uda Ci się nazbierać odpowiednią ilość gwiazdek. Zawsze możesz podać u mnie w komentarzach link polecający i być może zachęci to kogoś do zakupu pudełka a ty zyskasz dodatkowe gwiazdki. Może wspólnymi siłami uzbieramy gwiazdki na kolejne pudełko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej ciekawi mnie ten płyn Organique - jego zapach i to, jak działa na skórę ( jeśli w ogóle działa ;) ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Alicjo. Na temat tego płynu jeszcze nic nie mogę Ci napisać ponieważ jestem w trakcie testowania. To co najbardziej mi się w nim podoba to zapach. Może niedługo zrobię o nim post. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Loved your blog and will come back for sure! I find it very inspirational...

    Oh, I just started following you on GFC by the way! Hope you come by my blog sometime too! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it? We can also follow each other everywhere else;)!

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Twitter link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń